Możliwości stosowania
- podnoszeniu przedniej i tylnej osi samochodu w celu postawienia samochodu na podstawkach,
- demontaż i montaż tylnej i przedniej osi (podnoszenie, opuszczanie i poziomy transport cięższych elementów),
- demontaż i montaż skrzyni przekładniowej,
- demontaż i montaż zawieszenia,
- inne prace przy podwoziu wymagające podniesienia części pojazdu.
Zasada działania
Napęd dźwignika ASMP-DKE 8 (podnoszenie i opuszczanie śruby nośnej) odbywa się za pośrednictwem silnika elektrycznego poprzez przekładnię ślimakową. Dźwignik jest umieszczony na wózku zaopatrzonym w cztery kółka jezdne toczące się po obrzeżach kanału. Przesuwanie dźwignika z wózkiem wzdłuż kanału oraz w poprzek wózka (po jego belkach poprzecznych) dokonywane jest ręcznie.
Uruchomienie napędu dźwignika (podnoszenie i opuszczanie) odbywa się przy naciśnięciu przycisku sterującego. Zwolnienie przycisku powoduje natychmiastowe zatrzymanie ruchu śruby (wyłączenie silnika elektrycznego).
Posiadamy stanowisko do badania dźwigników kanałowych, zatwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego.
Wykonywanie dźwigników samochodowych umożliwia nam „protokół uznania” nadany przez Urząd Dozoru Technicznego.
Dane techniczne
Parametr | Jednostka | Wartość |
maksymalny udźwig | kg | 8000 (7000) |
wysokość podnoszenia (wysuw śruby) | mm | 710 |
prędkość podnoszenia | m/min | 0,45 |
moc silnika napędowego | kW | 4 (3) |
zasilanie | V | 380 / 50 Hz |
napięcie sterowania | V | 24 / 50 Hz |
przełożenie przekładni ślimakowej | 1:32 | |
Wymiary gabarytowe | ||
długość | mm | 940 |
szerokość | mm | 980 (dla kanału szer. 850) |
wysokość | mm | 1175 |
masa całkowita | kg | 250 |