Dźwignik kanałowy ASMP-DKE-8 jest uniwersalnym urządzeniem wykorzystywanym głównie w warsztatach samochodowych, do wszelkiego rodzaju prac w kanale obsługowo-naprawczym.
dzwignik_kanalowy

Możliwości stosowania

  • podnoszeniu przedniej i tylnej osi samochodu w celu postawienia samochodu na podstawkach,
  • demontaż i montaż tylnej i przedniej osi (podnoszenie, opuszczanie i poziomy transport cięższych elementów),
  • demontaż i montaż skrzyni przekładniowej,
  • demontaż i montaż zawieszenia,
  • inne prace przy podwoziu wymagające podniesienia części pojazdu.

Zasada działania

Napęd dźwignika ASMP-DKE 8 (podnoszenie i opuszczanie śruby nośnej) odbywa się za pośrednictwem silnika elektrycznego poprzez przekładnię ślimakową. Dźwignik jest umieszczony na wózku zaopatrzonym w  cztery kółka jezdne toczące się po obrzeżach kanału. Przesuwanie dźwignika z wózkiem wzdłuż kanału oraz w poprzek wózka (po jego belkach poprzecznych)  dokonywane jest  ręcznie.

Uruchomienie napędu dźwignika (podnoszenie i opuszczanie) odbywa się przy naciśnięciu przycisku sterującego. Zwolnienie przycisku powoduje natychmiastowe zatrzymanie ruchu śruby (wyłączenie silnika elektrycznego).

Posiadamy stanowisko do badania dźwigników kanałowych, zatwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego.

stanowisko

Wykonywanie dźwigników samochodowych umożliwia nam „protokół uznania” nadany przez Urząd Dozoru Technicznego.

Dane techniczne

DKE_8-www
Parametr Jednostka Wartość
maksymalny udźwig kg 8000 (7000)
wysokość podnoszenia (wysuw śruby) mm 710
prędkość podnoszenia m/min 0,45
moc silnika napędowego kW 4 (3)
zasilanie V 380 / 50 Hz
napięcie sterowania V 24 / 50 Hz
przełożenie przekładni ślimakowej 1:32
Wymiary gabarytowe
długość mm 940
szerokość mm 980 (dla kanału szer. 850)
wysokość mm 1175
masa całkowita kg 250